ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

02 Φεβρουαρίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!

Επιτέλους πάνε κι αυτές οι εκλογές με τις όποιες παρενέργειες, τις ψυχώσεις και τις επαναστατικές αντιδράσεις και συνεχίζουμε στην καθημερινότητα. Το μόνο που εύχομαι είναι καλή επιτυχία στο έργο της νέας κυβέρνησης για το καλό όλων μας! Ευκαιρία είναι να αποπροσανατολιστούμε, να αποφορτιστούμε και να αλλάξουμε επίπεδο με μια εξομολόγηση ή μάλλον προσωπική συνέντευξη!
Έτσι λοιπόν πριν μερικές μέρες γεύτηκα τη χαρά με την πρόσκληση από τη γλυκύτατη φίλη μου Ωραιοζήλη που διαχειρίζεται το υπέροχο σε μηνύματα ιστολόγιο "ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...!", για να συμμετάσχω σε ένα παιχνίδι δωροβράβευσης με τη μορφή ερωτήσεων! Είναι από αυτά τα γνωστά "βραβεία"(αυτήν τη λέξη παιδιά επιβάλλεται να την αντικαταστήσουμε!), που δίνονται για να γνωριστούν οι διαχειριστές τους καλύτερα! Και οι διαχειριστές όμως γίνονται ταυτόχρονα αναγνώστες, αλλά και σχολιαστές! Άρα μετατρέπονται και σε απλό αναγνωστικό κοινό, που έχουν δικαίωμα να μάθουν περισσότερα για τους συντάκτες τους. Κατά τη γνώμη μου δεν ξέρω κατά πόσο συμβάλλουν στη γνωριμία αυτές οι μεθοδεύσεις, γιατί μοιάζουν περισσότερο με συνεντεύξεις τύπου που δε βγάζουν πουθενά, αλλά τουλάχιστον εφόσον θεωρήσουμε ότι υπάρχει η ανάλογη ειλικρίνεια, τότε μπορούμε να πούμε ότι κάτι θετικό γεννιέται! Με τίποτα βέβαια δεν το θεωρώ κακό και άσχημο!
Μερικοί βέβαια το αποφεύγουν συστηματικά για διάφορους λόγους, που διαφωνώ αλλά τους σέβομαι. Θεωρώ πως εφόσον έχουμε εκθέσει την παρουσία μας στο διαδίκτυο, δε νομίζω ότι αρμόζει στο να μην απαντήσουμε οποιαδήποτε απορία, επιθυμία ή διάθεση! Έχω την πεποίθηση ότι με έμμεσο τρόπο ο κάθε διαχειριστής(όπως είναι νομικά υπεύθυνος σε ο,τι γράφει) αν και παραμένει σε πολλές περιπτώσεις ένα άγνωστο και ανώνυμο πρόσωπο, ωστόσο με την έκθεση του στο διαδίκτυο γίνεται γνωστός σε έναν ευρύ κύκλο που διαχειρίζεται και συμμετέχει. Άρα έχει αποκτήσει με αυτήν την έκθεση του την ιδιότητα ενός είδους δημοσίας θέασης ή δημοσιότητας! Έτσι λοιπόν δημιουργούνται ερωτηματικά(όπως και σε κάθε δημοσιότητα) που θα ήθελε να μάθει κάποιος, γι' αυτό που κάνει ή τέλος πάντων ευαγγελίζεται!
Όπως συνηθίζεται σε τέτοιες εξομολογήσεις υπάρχουν και ορισμένοι όροι που συνοδεύουν αυτά τα παιχνίδια και στην περίπτωση αυτή έχουμε τους παρακάτω:

- Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του.
- Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster Award.
- Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger που σας απένειμε το βραβείο.
- Προτείνετε άλλα 10 blogs.
- Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Και τώρα στο ψητό... εε, στο παιχνίδι ήθελα να πω! Αφού λοιπόν φόρεσα τα καλά μου(χωρίς γραβάτα έτσι;... επειδή αυτό τελευταία είναι πολύ της μοδός), έτοιμα και τα κανάλια να με σκοπεύουν απέναντι, έφτιαξαν και τα μικρόφωνα(ξέρετε σεις... φφ ένα-δύο... πατάτες!)... τότε ας αρχίσουμε τη συνέντευξη..!

1.- Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Από παλιά απέφευγα συστηματικά το δρόμο που ακολουθούσαν οι περισσότεροι. Έννοιες και αξίες διαχρονικές και αυτονόητες της ζωής μας που δίνουν ενέργεια, νόημα και ισορροπία όπως αγάπη, ειρήνη, ελπίδα είχαν καλυφθεί από άλλες και έτσι έδωσαν ώθηση στη σκέψη μου για να βγουν μέσα από αντιθέσεις! Κάπως έτσι κατέληξα να δεθώ με αυτόν τον χώρο, που - για να είμαι ειλικρινής - θεωρώ(τον χώρο των ιστολογίων) ότι είναι ένα ξεχωριστό είδος τέχνης!

2.- Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Γενικά δεν ενθουσιάζομαι εύκολα και πιο πολύ με τα αυτονόητα και τα απλά! Δε μπορώ δηλαδή να καταλάβω, γιατί πρέπει να ενθουσιάζομαι με ένα χαμόγελο, αφού αυτό είναι αυτονόητο να το χαρίζεις. Μπορεί να με εκπλήσσουν διάφορα, αλλά δε με ενθουσιάζουν! Με γοητεύει όμως η ιδέα να αποκτήσουμε κάποτε όλοι οι διαχειριστές μια ενιαία φωνή και η δύναμη μας να χρησιμεύσει περισσότερο στον άνθρωπο!

3.- Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Ο σχολιασμός είναι και αυτός ένα είδος έκφρασης αλλά και επικοινωνίας στον έξω κόσμο μας! Δεν υπάρχουν μυστικοί κώδικες και η ελευθερία της έκφρασης - για μένα - είναι αδιαπραγμάτευτη, αρκεί όμως να στηρίζεται στο σεβασμό και στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου και προ πάντων να μην προσβάλλει την ατομική ελευθερία του! Προτιμώ πάντως έναν σχολιασμό που έχει να προσθέσει κάτι στη θεματολογία από μια τυπική και εξαναγκαστική επίσκεψη! Και οι παρατηρήσεις ακόμα σε οτιδήποτε με βοηθούν πολύ και γι' αυτό σας προτρέπω χωρίς κανένα δισταγμό, να βγάλετε όσα απωθημένα έχετε από μέσα σας. Ίσως να μη φαίνεται, αλλά δεν είμαι άτομο παρεξηγήσεων και γι' αυτό τα σχόλια παραμένουν πάντοτε ανοικτά. 

4.- Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Αν πω με όλα, τότε θα καταταγώ στους ξερόλες και αυτούς δεν τους αντέχω με τίποτα!χαχα! Θα πω όμως όσα γεγονότα πέφτουν στην αντίληψη μου και με ενοχλούν ή γαργαλούν με οποιοδήποτε τρόπο τη σκέψη μου! Γι' αυτό μου αρέσει πολύ η ενημέρωση σε οτιδήποτε! Αφού το επεξεργαστώ, θα προσπαθήσω να το διασταυρώσω! Δεν έχω τίποτα για πέταμα! Όσα απωθημένα έχω μέσα μου προσπαθώ να τα βγάζω σε ήρεμη κατάσταση και ποτέ "εν βρασμώ"! Αλλά θα πω όμως και τι δε θα ήθελα... δε θα ήθελα να βγάζω προσωπικά βιώματα. Μπορεί να γίνομαι κουραστικός, χωρίς να το θέλω(και γι' αυτό σας ζητώ συγνώμη), αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι η σκέψη εύκολα παρασέρνει την ψυχή, εκεί που πονάει περισσότερο!  

5.- Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Εδώ είναι το καλύτερο! Όλους με όσους συνομιλώ στο διαδίκτυο τους θεωρώ φίλους μου και μάλιστα από τους πολύ καλούς. Νιώθω σαν να τους ξέρω χρόνια. Μπορεί να έχω διαφωνήσει με μερικούς, αλλά σε όμορφα διαλογικά πλαίσια! Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν έχω χρόνο να τους επισκέπτομαι όλους! Άλλους επισκέπτομαι(με σχολιασμό) περισσότερο και άλλους λιγότερο. Και όσους όμως επισκέπτομαι αραιότερα, διαβάζω τις δημοσιεύσεις τους. Έτσι τους μαθαίνω καλύτερα! Ελπίζω και εύχομαι να νιώθουν όλοι τους το ίδιο όπως κι εγώ. Είχα την τύχη να συναντηθώ προσωπικά με ορισμένους διαχειριστές και είμαι πολύ ευτυχισμένος γι' αυτό! Καλοσυνάτοι Άνθρωποι και απλοί χαρακτήρες(χωρίς να το λέω με έλλειψη αυτοεκτίμησης) καλύτεροι και από το δικό μου! Έχω την ατυχία όμως να μένω σε μακρινή απόσταση. Κατατάσσω τις γνωριμίες αυτές ισάξιες με τις λίγες χαρές και ευλογίες της ζωής... μακάρι να μέναμε κοντά!!! Προτρέπω όποιον δεν έχει γνωριστεί να το κάνει χωρίς άλλη σκέψη!

6.- Πως φαντάζεστε το blog σας σε δυο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/να αλλάζει με ποιο τρόπο;
Τα δυο χρόνια από τώρα μου φαίνονται μεγάλο διάστημα και έπαψα να φτιάχνω όνειρα και υπολογισμούς, όπως έκανα παλιότερα! Αυτό όμως που θα ήθελα να αλλάξει στη θεματολογία μου το γράφω παραπάνω στην τέταρτη ερώτηση! Και όχι να μεγαλώνει, αλλά να μηδενίζεται! Πέρα όμως και από αυτό που θα ήθελα να δω στο ιστολόγιο, όπως ένα φόντο ή ένας τίτλος ή τα πλαϊνά στολίδια και οι γραμματοσειρές, δεν είναι τίποτα από εκείνη τη θέα της επικράτησης της καλοσύνης και της αγάπης ανάμεσα στους ανθρώπους!

7.- Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Κι όμως(με κάθε δόση ειλικρίνειας) ποτέ δεν έχω νιώσει ότι έχω κάνει κάτι καλό. Έχασα τη γεύση του καλού και του κακού ή του άσχημου. Μακάρι να ήξερα αν γίνομαι καλύτερος από το χθες! Και εδώ ίσως υπάρχει πρόβλημα με μένα! Παρότι σιχαίνομαι αυτό το αδιέξοδο ταξίδι της τελειότητας, το ανικανοποίητο εκτιμώ ότι δε χτίζεται μόνο από την ανησυχία, αλλά και από τη διαχρονική ανασφάλεια!

8.- Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Όχι πολύ... ή μάλλον όχι τόσο όσο θα ήθελα! Η εξάρτηση όμως είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που αποφεύγω τη μακροχρόνια παραμονή μπροστά σε έναν υπολογιστή! Έκοψα αρκετά... κάπνισμα, ποτό... ας μη φτάσω να κόψω και το ιστολόγιο που όλη αυτή η επαφή μαζί σας με χαλαρώνει πραγματικά! Ανήκω σε εκείνους που εκτιμούν ότι το διαδίκτυο δε βοηθάει στην καταπολέμηση της μοναξιάς, αλλά αντίθετα την επιδεινώνει! Ίσως να είμαι λάθος, αλλά δε θέλω καν να φτάσω σε σημείο που να θεωρώ βιολογικά παιδιά μου ακόμα και τα ιστολόγια!:-)

9.- Πως γεννιούνται τα post σας;
Δε θέλουν και πολύ. Η καθημερινότητα δόξα τον Θεό προσφέρει απλόχερα τη θεματολογία της! Ορισμένα βγαίνουν αυθόρμητα σε σκοτεινά μονοπάτια για να κρύψουν τους φόβους τους. Συνήθως γεννιούνται από όλες τις γνωστές αποχρώσεις των συναισθημάτων. Και είναι αρκετά όσα με ενοχλούν ή με σκουντάνε από μόνα τους για να γκρινιάξω, να αναλύσω, να φανταστώ, να θυμώσω, να απολογηθώ, να αυτομαστιγωθώ, να ευχαριστήσω, να αφιερώσω, να διαμαρτυρηθώ, να φωνάξω, να εξομολογηθώ, να αντισταθώ, να αγαπήσω, να πονέσω ή να χαρώ!

10.- Ευχές για τον αναγνώστη!
Να προσέχετε, να καλλιεργείτε και να ανακαλύπτετε καθημερινά τους πραγματικούς εαυτούς σας. Κι αν κάποτε μεγαλώσατε στα ψέμματα, από πείσμα να γίνετε υπόδειγμα αλήθειας. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθείτε κανένα ρεύμα και καμιά θέση, επειδή σέρνονται πίσω από αυτά οι περισσότεροι, όσο να αντιστέκεστε και να ακούτε εκείνα που λέει αλάθητα η ψυχή σας! Τον άνθρωπο που έχετε στοιβάξει μέσα σας ξαμολύστε τον λεύτερο για να προβληθεί, χωρίς να κοιτάει όμως μόνο πάνω και μπροστά, αλλά να ρίχνει και πολλές ματιές δίπλα του. Κάντε το σαν δική σας αντίσταση και θα δείτε ότι μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι και να χαίρεστε ο,τι αγαπάτε!

Όσο μπόρεσα και πρόλαβα να δω, τη συνέντευξη αυτήν την έχετε δώσει σχεδόν όλοι. Έτσι με τη σειρά μου θα παραδώσω τη σκυτάλη σε δέκα αγαπημένα ιστολόγια(με αλφαβητική σειρά) που από όσο κατάφερα να ερευνήσω δεν το έχουν παραλάβει. Θα χαρώ πολύ να γίνω η αφορμή. Ορισμένοι ενδεχομένως να το αποφύγουν, αλλά κι αν πάλι δε θελήσουν να υποστούν για δικούς τους λόγους αυτήν την εξομολόγηση και τη βλέπουν βασανιστική, δεν υπάρχει καμιά παρεξήγηση! Αξίζει να προσθέσω ότι για ορισμένα ιστολόγια μπορεί να μην έτυχε να σχολιάσω(ακόμα τουλάχιστον), αλλά έχω διαπιστώσει και εκτιμήσει την αξιόλογη δουλειά τους και θεωρώ ότι είναι μια καλή ευκαιρία για να ενημερωθούμε ακόμα περισσότερο:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ για την ποικιλία των θεμάτων που γαληνεύουν, 
αλλά και για να το καλωσορίσω από τη μεγάλη απουσία του!
διπλό ουράνιο τόξο του Μυστήριου κοριτσιού 
για να μην εγκαταλείψει και να συνεχίσει!
Η αλήθεια στα ψέματα..... του Παναγιώτη 
επειδή καταφέρνει να βρίσκει την αλήθεια μέσα από τα ψέματα!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΟΥ 999 για τις εποικοδομητικές και έντονες συζητήσεις 
των κειμένων που δημοσιεύει!
για τις ευρηματικές δημοσιεύσεις της!
Νεφέλη της Stella Christomoglou 
για την ευαισθησία και την προσφορά της!
ΤΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ... της Μαρίας 
για τις αξίες που είναι ανάγκη να ξαναβρούμε!
BUTTERFLY'S WORLD της Χριστίνας 
για να δώσω - όσο μπορώ και γίνεται αυτό - σταγόνες χαράς!
MARILISE 2 της Κάτιας 
σαν αντανάκλαση για την αγάπη της στις επιβραβεύσεις!
STAVENTO του Velvet 
που ήταν από τις ευχάριστες παρουσίες που γνώρισα πρόσφατα!


από ένα δικό μου βίντεο

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ, 
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

26 σχόλια:

  1. Δεν περίμενα διαφορετικές απαντήσεις από εσένα, καλέ μου!!!
    Ακόμα και πριν τις ερωτο-απαντήσεις, στον πρόλογό σου, ένιωσα πως έχεις τόσο μα τόσο δίκιο!!!
    Σαν αναγνώστρια, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα, Νίκο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε Γιάννα μου!
      Να 'στε πάντα καλά συριανά παιδιά μου!!!
      Στέλνω την αγκαλιά με την αγάπη για να σας συντροφεύουν!!!:-)

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια....!
    Μου άρεσε πολύ η φράση "η σκέψη εύκολα παρασέρνει την ψυχή", επίσης συμφωνώ με την απάντηση στην 7 ερώτηση...!
    Ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές :))))
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είναι ελάχιστα απ' όσα νιώθω..!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που δε με ξεχνάς!!!
      Να 'σαι πάντα καλά κι ευλογημένη!!!:-)

      Διαγραφή
  3. καλόν μήνα Νικο... αα.. ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!! με τιμάς... και θάσαι κι ο ΠΡΩΤΟΣ που μου προσφέρει βραβείο!!!...
    Να πω ότι θα το τιμήσω... αμέσως θα κάνω ανάρτηση!!!...και... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    Συγχαρητήρια, λοιπον, για το βραβείο!!!...και..
    Χαρηκα που διάβασα την αναρτησή σου, χάρις σε αυτά τα βραβεία μας μαθαίνουν καλύτερα οι φίλοι... ειδικά όταν δεν είναι το μπλογκ μας προσωπικό... δηλαδή να αναφέρεται σε μας... Κι ας είναι προσωπικό.. αφού εμείς το γράφουμε!!... χαχα...
    καλά να είσαι!! με υγεία..και να τα λεμε στην μπλογκογειτονειά... που λέμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού κάνω την αρχή στο βραβειάκι, τότε η χαρά μου είναι ακόμα μεγαλύτερη!Το ιστολόγιό σου μ' αρέσει πάρα πολύ κι αυτό δεν είναι τυχαίο, γιατί διαχειρίζεται από έναν αξιόλογο άνθρωπο!Κι έτσι είναι... δεν έχει τόση σημασία πως "κρατάμε" το ιστολόγιο, όσο ποιοι είμαστε πίσω απ' αυτό!Βέβαια απ' τα ίχνη του ύφους και των κειμένων που αφήνουμε, έχει διαμορφωθεί κάπως το περίγραμμά μας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου φίλη Λαμπρινή, γνωρίζω τον περιορισμένο χρόνο σου και θα περιμένω τις δικές σου απαντήσεις!
      Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!:-)

      Διαγραφή
    2. http://xwrisprogramma.blogspot.gr/2015/02/blog-post_4.html
      αγαπητέ φίλε τ α λόγια σου είναι πολύ ευγενικά!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ...
      δεν γνωρίζω για τον δικό σου χρόνο... αλλλά... για να διαβάσεις την σχετική μου ανάρτηση... θα χάσεις πολύ χρονο!!. χαχα....
      πάντως... την έκανα... και ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ!!! (θα μείνει μία εβδομαδα.... γιατί ειναι ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!! χαχα... οπότε... με την ησυχία σου!! )...
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!
      Λαμπρινή Τ.

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι δυνατόν να τη χάσω!Είμαι περίεργος... τι να κάνω!Κόβονται τα χούγια στα γεράματα;χαχα!
      Θα τη δω σίγουρα και θα τη σχολιάσω!
      Να 'σαι πάντα καλά Λαμπρινή μου!!!:-)

      Διαγραφή
  4. Αγαπητε φιλε
    Σε ευχαριστω για την ευγενικη προσκληση
    που μου εκανες να συμμετάσχω μαζι σας στο παιχνιδι
    Δεν ειμαι καλος σε αυτά, επειτα είναι μια περιοδος
    που δεν εχω τον απαιτουμενο χρονο που χρειαζεται
    Νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει καλέ μου φίλε Velvet... καλή καρδιά πάνω απ' όλα!
      Δικαιολογημένη η αντίδρασή σου... κάπως έτσι ένιωθα όταν πρωτοξεκινούσα... και μάλιστα-θυμάμαι-το "ζύγισα" πάρα πολύ, ώσπου να καταλήξω στη συμμετοχή.Σ' ένα απ' αυτά στο ζύγι βρέθηκαν κι αυτά που προλόγισα!
      Να 'σαι πάντα καλά και καλή δύναμη!!!:-)

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, καιωραίες στιγμές....Καλώς σας βρίσκω.. εύχαριστώ πολύ για τη σκέψη και τα καλά σου λόγια (στην αναφορά του μπλοκ μου) να δώσεις και σε μένα αυτό το βραβείο
    αλλά δε νομίζω να ειναι σωστό , έλειπα τόσο καιρό... παραχωρώ τη θέση μου αλλού
    υγ-μη παρεξηγηθώ με αυτή μου τη πρόταση , αλλά έτσι το νοιώθω , αφού έλειπα τοσο καιρό να δώσω τη θέση μου αλλού
    υγ-συγχαρητήρια για το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κι αγαπημένο μου ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ δεν έλειψες ποτέ απ' τη σκέψη μας... χρόνο ήθελες κι ανάσες για διάφορους λόγους όπως όλοι μας άλλωστε!Η χρόνια συνεισφορά σου είναι αναγνωρισμένη κι αξιέπαινη απ' όλους όσοι ασχολούνται μ' αυτόν τον χώρο!Οι μακροχρόνιες απουσίες μερικές φορές μπορεί να 'ναι δύσκολες για όσους παραμένουν πίσω, αλλά το ίδιο επίπονες κι επιβεβλημένες είναι και για όσους την χρειάζονται!Χαίρομαι όμως πάρα πολύ που ξαναγύρισες, καλή κι ευλογημένη χρονιά να περάσεις με την οικογένειά σου κι όσο για το δωροβραβειάκι μη σε νοιάζει... δεν παρεξηγώ!
      Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκό μου για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

      Διαγραφή
  6. καλημερα καλε μου φιλε!
    συγχαρητηρια για το βραβειακι!
    ευχομαι πολλα ακομη!
    μου αρεσει που οι απαντησεις σου δειχνουν το ποσο συνειδητοποιημενος και υπευθυνος ανθρωπος εισαι!
    χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη Κικίτσα κάθε φορά με κάνεις να κοκκινίζω με τα σχόλιά σου!:-)
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά και πλέον ευγενικά σου λόγια... είσαι πολύ καλή κι αξίζεις τα καλύτερα στη ζωή σου!Είμαι σίγουρος ότι με το θαυμάσιο χαρακτήρα σου, που γνωρίζω μέσα απ' τα κείμενά σου και την υπομονή σου, θα πετύχεις-αν όχι όλους-πολλούς σημαντικούς στόχους σου!
      Να 'σαι πάντα καλά για να περνάς ακόμα καλύτερα!!!:-)

      Διαγραφή
  7. σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!
    πιο πολύ σε ευχαριστώ για τη σκέψη σου όμως...
    αλλά δεν τα πάω καλά με αυτά τα παιχνίδια...
    έγινε η αφορμή να συνεχίσω όμως τις αναρτήσεις...
    να είσαι καλά και καλή συνέχεια!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη μεγάλη μου χαρά είναι να στο χαρίσω!Μπορεί να μη σε επισκέπτομαι με σχολιασμό, αλλά αφήνω τα ίχνη μου σιωπηλά!Είμαστε πια μια μεγάλη γειτονιά με διαφορετικούς ανθρώπους και χαρακτήρες κι αυτό το δωροβραβειάκι στο χάρισα ολόψυχα και συμβολικά γιατί το ιστολόγιό σου κι εσύ μαζί-αφού το διαχειρίζεσαι-αξίζει.Γι' αυτό δε θα 'θελα με τίποτα να μας εγκαταλείψεις!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που το ξανασκέφτηκες..!Μ' έκανες χαρούμενο μ' αυτήν την απόφαση!!!
      Να 'σαι πάντα καλά για να μη σταματάς... συνέχισε..!!!:-)

      Διαγραφή
  8. Καλό μηνα Νίκο μου! Ευαίσθητος και τρυφερός, όπως παντα!
    Δεν θα μπορουσα να μη σταθω στη φοβερη μουσική επιλογη σου!
    Καλό ξημέρωμα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένο μήνα να περάσεις!!!:-)

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο που πήρες!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και με συγκίνησαν τα καλά σου λόγια!!
    Νάσαι καλά!!!
    Πάω να κάνω ανάρτηση!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια καλή μου φίλη Stella!Τα βλέπω σαν μια καλή ευκαιρία για να μαθαίνουμε-όσο μπορούμε βέβαια-ο ένας τον άλλον!Ήταν πολύ ευγενικό που τ' αποδέχτηκες!!!
      Διάβασα τις απαντήσεις σου και φυσικά χαίρομαι πάρα πολύ που βρέθηκες στο δρόμο μου!
      Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

      Διαγραφή
  10. Το βραβείο με το πακέτο των ερωτήσεων, ελήφθησαν και μετά... ενδελεχούς επεξεργασίας, θα δημοσιευθούν λίαν συντόμως! Με πολλές αποκαλύψεις! :) Καλό μήνα, παρότι καθυστερημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σου καλέ μου φίλε!Οι δημοσιεύσεις σου άλλωστε είναι ξεχωριστές!!!
      Να 'σαι πάντα καλά για να χαμογελάς!!!:-)

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νίκο μου!!Καλό μήνα!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!
    Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου ,πού δείχνουν πόσο ευάισθητος καί μεγαλόψυχος είσαι!!!
    Πολλά φιλιά στήν Σοφούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δε μ' αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου κι ούτε καν θέλω να μ' ανακαλύπτουν, αλλά σε μια διαδικτυακή παρέα(όπως και σε κάθε παρέα) πάντα θα υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θα 'θελαν να μάθουν κάτι παραπάνω για μας!Για μένα ορισμένοι άνθρωποι σ' αυτόν τον χώρο έχουν διαμορφώσει τη γνώμη μου και γι' αυτό δεν κρίνω σκόπιμο να τους προσκαλώ σε τέτοιου είδους παιχνίδια!Ολόκληρη συζήτηση πάνω σ' αυτό!Τέλος πάντων..!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Να 'σαι πάντα καλά φίλη μου Δήμητρα με την οικογένειά σου, για να περνάτε υπέροχα!!!:-)

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Νίκο μου για το βραβείο!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις, περισσότερο όμως μου άρεσε η σκέψη σου στο τέλος: έδωσες το βραβείο με κάποιο σκεπτικό για τον κάθε ένα! Τι όμορφο!
    Τα φιλιά μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη Αριστέα για τα ευγενικά σου λόγια!Είσαι πολύ καλή!
      Στέλνω την αγάπη μου!!!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...