ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

26 Ιουνίου 2013

ΑΠ΄ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..!


Τι λόγια μπορώ να χρησιμοποιήσω για όσα πέρασα κι όσα θα περάσω.Τι χρώματα να βάλλω για να πω αυτά που έζησα και ζω.Τι δάκρυα να κυλήσω για να βγάλω τον πόνο από μέσα μου.Τι ικεσίες και παρακλήσεις έχω στείλει κι έχω κάνει σ΄ Εκείνον και τη Μητέρα Του.
Σ΄ αυτήν την συνεχόμενη ταλαιπωρία του πήγαινε-έλα Λευκάδα-Γιάννενα σε τέτοιον επικίνδυνο δρόμο(για όσους τον ξέρουν), γεμάτο από νταλίκες και κάτω από αντίξοες για την εποχή καιρικές συνθήκες, εκτός απ΄ τη βελτιωμένη κατάσταση της Σοφίας μου τα λόγια κι οι ευχές σας ήταν η καλύτερη συντροφιά και παρηγοριά μου.Κι ένα ευχαριστώ δε φτάνει σε τέτοιες στιγμές.
Μετά από 26 μέρες παραμονής της στην εντατική αυτήν τη στιγμή έχει βγει πριν από τρεις μέρες σε κλινική, αλλά θέλει ακόμα πολύ δουλειά.Δεν μπορώ να προσδιορίσω το διάστημα, αλλά υπολογίζω πως θα ΄ναι αρκετά μεγάλο.Τουλάχιστον χαίρομαι που βγήκε από κει μέσα.Αποκατάσταση της κίνησης κι επαναφορά της μνήμης της-εκτός της καταπολέμησης των λοιμώξεων που αποκόμισε απ΄ την εντατική-είναι βασικές προτεραιότητες των γιατρών κι εγώ να στέκομαι δίπλα της σκοπός εναλλάξ καθημερινά με το γαμπρό μου προσπαθώντας να πνίξω τη στενοχώρια και τα δάκρυά μου μπροστά της για έναν άνθρωπο που γνώρισα κι αγάπησα, μέσα απ΄ το προσποιητό χαμόγελό μου.Τέτοιες στιγμές οι συγκινήσεις μπροστά της θεωρούνται καταστροφή.Τι να πω όμως και τι να κάνω για σας και να σας ευχαριστήσω... ότι με συγκινήσατε ειλικρινά, ήταν το λιγότερο.
Θα ΄θελα πολύ να σας ευχαριστήσω και να σας φιλήσω έναν-έναν από κοντά, αλλά ξέρω πως αυτό για την ώρα δεν είναι εφικτό και γι΄ αυτό θα σταθώ στα τόσο ανθρώπινα λόγια σας:

Αγριομελένια μου... και μόνο που ανησύχησες κι ευχήθηκες σ΄ Εκείνον μ΄ έχεις κάνει φαν σου!Evie μου τι να σου πω... η αισιοδοξία μου έδωσε φτερά!Αοράτη μου αυτή η σκέψη σας, με γέμισε ελπίδα!Καλή μου samaritissa... "μόνο ο Θεός" μας είχε πει η επιστήμη!Γιάννα μου ευτυχώς που άκουσε ο ευλογημένος Θεός κι έδωσε αυτήν τη δύναμη!Αχ Tzina μου, πάνω που αρχίσαμε να ξεφεύγουμε η πίστη στο τέλος μας έσωσε!Κι όμως DIMI μου δεν το λέω καθόλου από φανατισμό γιατί δεν ήμουνα ποτέ ιδιαίτερα θρήσκος, αλλά το θαύμα της Παναγίας Φανερωμένης με τη δέηση που έγινε, ανέστρεψε όλη την εις βάρος κατάσταση κι οι γιατροί αφού δώσανε τη μάχη τους με τη βοήθειά Της, στο τέλος έμειναν έκπληκτοι!Αναπτήρα μου μέσα απ΄ αυτήν τη δοκιμασία το μόνο σίγουρο είναι πως θα βγούμε πιο δυνατοί κι ενωμένοι, γιατί η αλληλοβοήθειά σας και μέσα απ΄ τη σκέψη ακόμα είναι πολύ σημαντική!ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου αρνούμαι να σας αποχωριστώ!ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ η πίστη στο Θεό αυτή τη φορά ήταν καθοριστική!Xibalba πόσες σκέψεις μου ΄χουν περάσει στο δευτερόλεπτο κι όλες κατέληγαν σ΄ Εκείνον!Μαρία η λίγη δύναμη που μ΄ απέμεινε φάνηκε αρκετή μπροστά στο Θεό για να μας βοηθήσει να σταθούμε όρθιοι!Φίλε μου Στράτο οι δεήσεις τελικά έπιασαν τόπο και το θαύμα ολοκληρώθηκε… κι αυτή τη φορά κατάφερα να το δω!Λεβίνα μου ευτυχώς που όλα πήγαν καλά για το Σοφάκι μου χάρη στη βοήθεια του Θεού!Καίτη μου η βοήθεια του Θεού υπήρξε μοναδική όταν όλα ήταν στο έλεός Του, όπως έλεγαν κι οι γιατροί και φυσικά θα σας ενημερώνω!Christa μου η αληθινή πίστη μας στο Θεό τελικά είδα πως μπορεί να κάνει θαύματα!

Ένιωσα την ανάγκη να σας ενημερώσω για τις μέχρι σήμερα ευχάριστες εξελίξεις, κατανοώντας και τη δική σας αγωνία και καλόπιστο ενδιαφέρον.Υπάρχει ακόμα δρόμος μπροστά μας…Μην ξεχνάμε πως στη ζωή υπάρχουν θαύματα και το μεγαλύτερο απ΄ όλα είναι η ίδια η ζωή.Μπορεί να μας φαίνεται αυτονόητη, αλλά ξεχνάμε πως μπορεί να τη χάσουμε σε λίγα δευτερόλεπτα.
Μην αφήνουμε φίλες και φίλοι μου να μας παρασύρουν οι σειρήνες της θλίψης και της στεναχώριας και προ πάντων μην τα κρατάτε μέσα μας.Όσοι κι αν μας πίκραναν να τους συγχωρούμαι και να τους αφήνουμε ν΄ ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο.Δεν είναι ανάγκη να καταναλωνόμαστε για να βρούμε λίγη αγάπη απ΄ ανθρώπους που δεν άξιζαν και που δεν μας υπολόγισαν.Μπορεί κάποτε να κάναμε λάθος εκτιμήσεις γι΄ αυτούς, αλλά δεν πρέπει ν΄ απογοητευόμαστε κι ούτε να επιμένουμε για να πάρουμε λίγα ψίχουλα αγάπης, δίνοντας πολύ περισσότερα.
Αν κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε πως υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που μας αγαπάνε και πονάνε για μας.Ας αφιερώσουμε το χρόνο μας σ΄ εκείνους λοιπόν και πάνω απ΄ όλα στα παιδιά μας!

ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ..!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΜΕ ΘΕΡΜΗ..!

15 σχόλια:

  1. Η αρχή του θαύματος έγινε!!!
    Θα συνεχιστεί!!! Είμαι σίγουρη!!!
    Δύναμη και κουράγιο θα συνεχίσω να εύχομαι...
    Από καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δόξα το Θεό,όλα αρχισαν να φτιάχντονται..με συγκίνησε αυτή η ανάρτηση,μέσα στο πόνο,στη θλίψη,στη ταλαιπωρία του πήγαινε έλα, να έχεις την έγνοια να μας ενημερώσεις όλους έναν έναν ονομαστικά.. Ο Θεός να σας δίνει δύναμη σε όλη την οικογένεια και να συνεχίσουν να πηγαίνουν όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καποτε ειχε πει ενας γεροντας:
    "Μην λετε ποτε,σε οποια δυσκολια σας
    "Θεε μου,κανε τον-την καλα" γιατι δειχνει
    εγωισμο,μα να λετε "Θεε μου,ας γινει
    το θελημα Σου".
    Αυτη ειναι η πιστη!

    Μεχρι να γραψω αυτο το μηνυμα
    εχω πατησει τα απιστευτα λαθη
    απο τρεμουλα.

    Οσο η δοκιμασιες κι αν συνεχιζονται
    ειμαστε ολοι μια αγκαλια
    και παμε παντου ΜΑΖΙ,αδελφωμενοι.

    Αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φίλε μπράβο και για τούτο το αρθράκι σου. Πέρνα τώρα σε παρακαλώ από το μπλογκ μου όπου σε περιμένει ένα βραβείο από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα καλά να πάνε. Δεν ξέρω τι πάθατε.
    Πάντως εύχομαι να πάνε όλα καλά και σε λίγο καιρό απλά να είναι όλα ένα άσχημο όνειρο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή δύναμη! Να μας ενημερώνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι η βραδιά απόψε κι ήρθες να με αποτελειώσεις Νίκο μου!
    Για την Σοφία μιλούσες καλέ μου;
    Δεν θα ρωτήσω τι και πως , δεν έχει σημασία πια... μόνο χαίρομαι που είναι πάλι κοντά σας και σου δίνω την υπόσχεσή μου όταν θα πάω στην Προυσιώτισσα για το δικό μου τάμα τον άλλο μήνα να ανάψω ένα κερί και για εσάς !
    Τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση στο Σοφάκι σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που διαβάζω πως τα νέα είναι ευχάριστα....Εύχομαι κουράγιο στο Σοφάκι σου...αλλά και σε 'σένα!
    Ο Θεός είναι μεγάλος και δεν θα σας αφήσει....
    Μην ξεχνάς πως σε όλα υπάρχει και η θετική πλευρά...Καλή δύναμη :)))

    Υ.Γ. Σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση...περιμένουμε νεότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εγώ χαίρομαι που τα νέα είναι καλύτερα!!!!Πίστη και πάλι πίστη χρειάζεται...έχουν γίνει πολλά θαύματα με την μεγάλη πίστη.Ειλικρινά κλαίω όταν νιώθω πως άνθρωποι υποφέρουν και γίνονται αδύναμοι όταν πονάνε-(
    Σε ευχαριστώ πολύ που με ανέφερες,,,,σας εύχομαι ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Νίκο,αυτές τίς ημέρες,σάς σκεπτόμουν συνεχώς!
    Ηλπιζα στό θαύμα!!!Καί όπως έγινε!!!Δέν είμαι καθόλου φανατική,έχω δεί θαύματα σέ πάρα πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα!Οταν μέ τό καλό έρθω Λευκάδα,καί τό εύχομαι κάθε ημέρα,θά ανάψω ένα κεράκι στήν Παναγία Τήν Φανερωμένη,γιά εσάς!!!Ολα θά πάνε καλά,θά δείς!!Υπομονή καί μήν χάνης τήν πίστη σου!!!Φιλιά πολλά στήν καλή σου!!Καλά ανάρρωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επιτέλους καλά νέα... Καλό κουράγιο στη συνέχεια φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αγαπη μας παραμενει στο πλευρο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέρασα σήμερα από εδώ να σου πω πως σας σκέφτομαι συνέχεια.
    Ελπίζω να είναι όλα καλύτερα, προσεύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ όλους σας για την αμέριστη συμπαράστασή σας σ΄ αυτήν τη δύσκολη στιγμή.Τα λόγια σας αποτελούν για μένα το πιο γλυκό μου καταφύγιο και για σας πως παραμένετε άνθρωποι!Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...