ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

02 Ιανουαρίου 2017

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ..!!!


Τι χρώματα άραγε έχει η αγάπη; Σ' αγαπώ σημαίνει ότι παραχωρώ χώρο μέσα μου, αδειάζω από εγωισμό κι επιφυλάξεις! Ξεχνάω τον εαυτό μου και σκέφτομαι πρώτα εσένα. Κλείνω μέσα μου όλες τις χαρές της ζωής και τα χαμόγελα! Δεν αναβάλω την ελευθερία μου, αλλά τη νιώθω! Κι αν είμαι τυχερός που γνώρισα την αγάπη, θα ξέρω ότι η αιτία θα είσαι ΕΣΥ που βρίσκεσαι γύρω μου!
Άρπαξε λοιπόν την ευκαιρία για μια φορά στη ζωή σου κι άλλαξε αυτόν τον κόσμο με μια καλή πράξη. Κατάφεραν να σ' απογοητεύσουν, να σε χλευάσουν, να σε περιγελάσουν, να σε καταρακώσουν, να σε φοβίσουν, να σου κρύψουν τον ήλιο, να σου σπάσουν τα νεύρα, να σε σταυρώσουν ότι δε μπορείς να κάνεις κάτι για μια μέρα αγάπης... για μια μέρα ειρήνης. Μπορείς όμως να κρατήσεις λίγο χρόνο για να σκεφτείς όλα αυτά. Κλείσε για λίγο τα μάτια σ' όσα σου δείχνουν γύρω σου και δες με την καρδιά σου εκείνη τη μέρα που κανένας δε θα έδινε τη θέση του στη ζωή για χάρη ενός πολέμου, μιας ιδέας, μιας θρησκείας. Οι άνθρωποι θα ζούσαν το ίδιο ίσοι, λεύτεροι κι αγαπημένοι, χωρίς να υπηρετούν υπάρχοντα και συμφέροντα. Τα παιδιά θα χρωμάτιζαν τις αλάνες με τις φωνούλες τους γεμίζοντας τις παιδικές χαρές με τραγούδια, χωρίς να πνίγονταν για ένα κομμάτι ψωμί. Θ' ανοίγαμε διάπλατα τα εξώφυλλα της ψυχής μας, για να μπει εκείνος ο ήλιος ο ζεστός με την ελπίδα μας.  
Μετά απ' όλα αυτά άνθρωπε που έφερες στη σκέψη, άνοιξε τώρα τα μάτια σου, χωρίς βέβαια να ξεχνάς να κάνεις το ίδιο στο μυαλό σου! Μόνο ψάξε... ψάξε τι είναι εκείνο που σου βάζει τις παλάμες στα μάτια και δε σ' αφήνει να δεις. Σου φράζει το δρόμο με τα εμπόδια του πάθους και της έχθρας. Μην ξεχνάς τον άνισο και δίκαιο αγώνα που έχεις να δώσεις, για ν' απαλλαγείς απ' τα εθνικά, οικονομικά και θρησκευτικά οδοφράγματα του μίσους. Μη λες "δεν αξίζει", γιατί αυτό υποδηλώνει φόβο κι ένα δευτερόλεπτο χωρίς αγάπη και ειρήνη που χάνεται, μετράει σε βάρος της ζωής σου. Κι η αξία σου γνωρίζεις ότι είναι ανεκτίμητη. Να λες "θα χάσω, ναι, μπορεί να χάσω"... αλλά όσα και να χάσεις, θα 'ναι απείρως περισσότερα απ' αυτά που σε κάνουν να προδώσεις. Να μη φοβηθείς, να μην τρομάξεις και προπάντων να μην παραδοθείς!
Εμπρός λοιπόν, πάρε τα πινέλα και ζωγράφιζε την αγάπη που ονειρεύτηκες... Όποια χρώματα όμως και να βάλεις δες μονάχα να μην έχουν λήξει, αλλά να 'ναι φρέσκα, ζωντανά κι ανεξίτηλα. Να μη βγαίνουν με τίποτα και ποτέ, αλλά ούτε και να ξεθωριάζουν. Κι αφού λοιπόν διαμαρτύρεσαι ότι δε μπορείς ν' αλλάξεις τον κόσμο αυτόν μονάχος σου, προσπάθησε τουλάχιστον να φτιάξεις ένα μικρό μέρος του... το δικό σου μέρος!


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ!

7 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Χρόνια καλά, χαρούμενη χρονιά με υγεία και ο,τι καλύτερο!!!
    Να 'σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Τι χρώμα έχει η αγάπη;;΄΄ Μια ρώτηση που κάνω και εγώ πολύ συχνά στον εαυτό μου Νίκο μου !!!Και εσύ πολύ εύστοχα λες ότι ότι χρώμα και να βάλουμε δεν πειράζει αρκεί να είναι ανεξίτηλο !!!
    Ταυτίζομαι με τις σκέψεις σου και εκείνο που έχω να πω είναι ότι η αγάπη ναι θέλει το χώρο της και όσοι καταφέρουμε να την έχουμε νιώθουμε υπέρτατη ευτυχία !!
    Καλή και ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι σε προσωπικό επίπεδο !!
    Την αγάπη μου και την μεγάλη μου εκτίμηση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες φορές καλή μου nikol δεν έχουμε αναρωτηθεί, εάν υπάρχουν χρώματα στην αγάπη! Εκτιμώ ότι υπάρχουν και είναι πολύχρωμα, αλλά υπάρχουν και πολλά εμπόδια που χρειάζεται να παλέψουμε για να τα ξεπεράσουμε. Ένα τέτοιο εμπόδιο είναι ο εαυτός μας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Χρόνια καλά και χαρούμενη χρονιά να περάσεις με ο,τι καλύτερο!!!
      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. "φρέσκα, ζωντανά κι ανεξίτηλα"!
    Ακριβώς έτσι είναι, καλέ μου! Να μην ξεθωριάζουν ποτέ τα χρώματα! Ποτέ και για κανέναν λόγο!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι, Νίκο μου, μέσα από την καρδιά μου!
    Υγεία και πάλι υγεία!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη υπόθεση στις μέρες μας να μην είμαστε μόνο άνθρωποι, αλλά και να το αισθανόμαστε!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!
      Χρόνια πολλά, χαρούμενη χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα σε σένα Γιάννα μου και στο έτερον ήμισυ, τον Γιάννη!!!
      Να 'στε πάντα καλά παιδιά μου και να χαμογελάτε!!!
      Σας φιλώ!!!

      Διαγραφή
  4. Χρονια πολλα κ αι καλα και ευτυχισμενα! Γεματα υγεια και αγαπη! Για το 2017 και καθε χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!
      Καλή χρονιά κι ευλογημένη να περάσεις με την οικογένειά σου με υγεία, αγάπη και γαλήνη!!!
      Να 'σαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...