ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

06 Οκτωβρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!


ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ
                                                                                                   της Στέλλας Μεϊμάρη                               
Υπάρχουν κάποια παιδάκια που αντί να παίζουν ξέγνοιαστα, αναγκάζονται να γνωρίσουν από πολύ μικρά το σκληρό πρόσωπο της ζωής, μπανοβγαίνοντας σε ψυχρά δωμάτια νοσοκομείων και χειρουργείων.
Ένα απ΄ αυτά τα παιδάκια είναι κι η Παρασκευή-Ευφραιμία Θεοδώρου.Η πεντάχρονη μικρούλα δε μπορεί ούτε να δει, ούτε να μιλήσει, ούτε να περπατήσει.Ο λόγος;Ανά πάσα στιγμή μπορεί να υποστεί αποκόλληση του αμφιβληστροειδούς.To κοριτσάκι, σε ηλικία μόλις έξι μηνών, υποβλήθηκε στην πρώτη του εγχείρηση στο Γενικό Νοσοκομείο "Γεννηματάς", παρότι, όπως λέει χαρακτηριστικά στο "Αγιορείτικο Βήμα" ο πατέρας του, κ. Απόστολος Θεοδώρου, οι γιατροί είχαν δηλώσει εξαρχής ότι "πρέπει να σταματήσει να κάνει πειράματα στην Ελλάδα, καθώς δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα".
Κι όντως, η εγχείρηση δεν έφερε κανένα απολύτως αποτέλεσμα.Αντίθετα, η μικρούλα υπέστη καθολική αποκόλληση του αμφιβληστροειδούς κι έπρεπε να μεταβεί επειγόντως στο εξωτερικό.Η μόνη λύση, λοιπόν, ήταν να μεταφερθεί η Παρασκευούλα στην Αμερική, στο εξειδικευμένο Children’s Hospital of Los Angeles - Doheny Retina Institute, το οποίο διευθύνει ο Thomas Lee, MD, ειδικός στις σύνθετες διαταραχές του αμφιβληστροειδούς παιδιών.
Και παρότι τα έξοδα για την οικογένεια ήταν υπέρογκα, την άνοιξη του 2009 η Παρασκευή κατάφερε να ταξιδέψει μέχρι το συγκεκριμένο νοσοκομείο του Λος Άντζελες και να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και στα δυο της μάτια."Η χαρά μας ήταν ανέλπιστη.Η μικρή τους πρώτους μήνες έδειχνε σημάδια βελτίωσης, έβλεπε, αντιλαμβανόταν το φως, τον ήλιο.Ξαφνικά όμως υπέστη ξανά αποκόλληση", μας λέει ο κ. Θεοδώρου.Κανείς γονιός, όμως, δεν θα εγκατέλειπε τόσο εύκολα την ελπίδα να ζήσει το παιδί του μια κανονική ζωή.Να δει, να μιλήσει, να περπατήσει, να μπορέσει να παίξει με τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας του.Έτσι, λοιπόν, η οικογένεια Θεοδώρου παλεύει να βρει και πάλι τα χρήματα απ΄ την αρχή, για να μπορέσει να ταξιδέψει ξανά το μικρό αγγελούδι στην Αμερική.
Τα έξοδα, βέβαια, για την οικογένεια της μικρής Παρασκευούλας δεν σταματάνε εδώ.Το παιδί πάσχει από οστεοπόρωση σοβαρού βαθμού, που μπορεί να του προκαλέσει κατάγματα.Ευτυχώς, το κόστος αυτών των φαρμάκων τα καλύπτει η Πρόνοια.Ωστόσο, για την εγχείρηση εκτός Ελλάδας το υπουργείο Υγείας καλύπτει μόλις το 1/3 των εξόδων."Το ποσό είναι μεγάλο.Την προηγούμενη φορά για 33 μέρες που μείναμε στην Αμερική, πληρώσαμε 105.000 ευρώ.Και τώρα κανείς δεν ξέρει πάλι πόσο θα χρειαστεί να παραμείνουμε εκεί.Θέλουμε να θεραπευτεί οριστικά η Παρασκευούλα μας αυτή τη φορά και να βρούμε λύση και για την οστεοπόρωση.Μόλις βρεθούν τα χρήματα θα φύγουμε αμέσως για την Αμερική", τονίζει, γεμάτος αγωνία, ο πατέρας.
Για τους ελάχιστους δύσπιστους, σας παραθέτουμε παρακάτω όλα τα ιατρικά έγγραφα που διαβεβαιώνουν για την πάθηση του παιδιού και την ανάγκη μεταφοράς του στο εξωτερικό για να εγχειριστεί.Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί την μικρή Παρασκευούλα στη μεγάλη αυτή μάχη που δίνει απ΄ τη στιγμή που γεννήθηκε.Κι ας μη σταθούν εμπόδιο τα χρήματα μπροστά στη ζωή και την υγεία μιας αθώας ψυχούλας.
Με τις ευχές και την αγάπη μας να πάει το συντομότερο Αμερική και να γυρίσει πίσω γερή και δυνατή.Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα σωτηρίας της τετράχρονης Παρασκευής, μπορεί να επικοινωνήσει με τον Απόστολο Θεοδώρου στο 6979724915 και 6942216572
Όποιος μπορεί να συνεισφέρει, ο λογαριασμός της οικογένειας είναι:

Απόστολος Θεοδώρου
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 733/625364-40
ΙΒΑΝ: GR4301107330000073362536440

κι επίσης

Απόστολος Θεοδώρου
ALPHA TΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 133-002101-280728
ΙΒΑΝ: GR13 0140 1330 1330 0210 1280 728






Πηγή:ΟΣΙΑ ΕΥΧΗ

25 σχόλια:

  1. ωχ τι κριμα....

    κανω αμεσα αναδημοσιευση στο φεισ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική καλησπέρα.Συγνώμη που δεν σε ενημέρωσα εγκαίρως.Θεώρησα πως θα ενημερωθείς από τους άλλους.Ήταν λαθος μου και σου ζητώ συγνώμη...Δεν θα ξανασυμβεί.

      Διαγραφή
    2. @ ΕΚΦΡΑΣΟΥ
      Κική μου καλησπέρα!Καλά έκανες και το δημοσίευσες!Δεν σ΄ ενημέρωσα έγκαιρα... ήμουν στο τρέξιμο, απ΄ το πρωί κι αύριο θα λείπω όλη μέρα!Μεθαύριο πρώτα ο Θεός θα τα ξαναπούμε!

      @ ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ
      Θανάση συγνώμη από μένα που δεν σε ενημέρωσα ότι αδυνατούσα για να έστελνες ειδοποίηση στους άλλους φίλους μας!Κάπου χαθήκαμε στο συντονισμό και πρέπει να το δούμε καλύτερα πως να γίνεται για την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
    3. @αντ αυτου και @νικο

      μην ανησυχειτε για μενα σε τετοια θεματα αυτοενημωνομαι μονη μου! :)

      να ειστε καλα και οι δυο! και ευχαριστω για ολα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νίκο!
    Εχω σοκαριστεί.Καί έχη τό όνομα τής εγγονούλας μου τό κοριτσάκι.Η Παναγία νά κάνη τό θαύμα της.Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Παναγία Φανερωμένη της Λευκάδας εύχομαι να κάνει το θαύμα της DIMI μου!Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου γλυκιά μου!Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Θα κάνω αναδημοσίευση στο facebook.. ο Θεός να βάλει το χέρι του!
    Καλό βράδυ Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου, με συγκινείς ειλικρινά!Από δω και πέρα καλή μου θα σ΄ έχω υπόψη μου σε τέτοιες δύσκολες στιγμές!Δεν έχω λόγια... σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ που συμμετέχεις στην ενημέρωση!Κι όσοι περισσότεροι συμμετέχουν, τόσο καλύτερα γι΄ αυτόν τον άνθρωπο που 'χει την ανάγκη μας!
      Χαρούμενο βράδυ να περάσεις κι ο Θεός μαζί σου!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και από μενα έκανα και εγώ share σε linkedin k google+ το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε!Μακάρι να πάνε όλα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε γι΄ αυτήν την προσφορά σου!Κι αυτό βοήθεια είναι.Ίσως το δουν και το διαβάσουν περισσότεροι!Πιστεύω στην ανταπόκριση του κόσμου παρά τις δυσκολίες μας!
      Καλημέρα και να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Xριστέ μου πόσος πόνος υπάρχει γύρω μας; Γιατί στα παιδιά να δείχνει η ζωή αυτό το σκληρό πρόσωπο; Και το κράτος μας γιατί ;
    Γιατί να μην είναι δίπλα σε αυτά τα παιδιά; Σαν την Μαρία πιο κάτω, σαν την Παρασκευούλα; Πόσες είναι πια αυτές οι περιπτώσεις που θα ρίξουν έξω τον προυπολογισμό ;
    Μακάρι να γίνουν καλά τα παιδιά, όλα τα παιδιά του κόσμου να σταματήσουν να υποφέρουν !

    Να είσαι καλά Νίκο μου
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου ο πόνος δεν τελειώνει απ΄ τους ανθρώπους.Τόσα νέα άτομα υποφέρουν και χρειάζονται νοσηλεία για λίγα ευρώ!Κρατική φροντίδα κι ασφάλιση είναι ανύπαρκτη στη χώρα μας.Ούτε στην Ουγκάντα δε γίνονται αυτά!
      Τουλάχιστον αυτά τα παιδιά να γίνουν καλά με τη συμπαράστασή μας, γιατί άμα περιμένουμε απ΄ το κράτος...
      Έχεις την καλημέρα μας καλή μου!

      Διαγραφή
  6. Γειά σου Νικόλα μου..έκανα την αναδημοσίευση ειδοποίησα τον Γιάννη και τώρα θα ειδοποιήσω και τον Παύλο..την επόμενη φορά θα ειδοποιούμε και τους υπόλοιπους κατευθείαν μετά την πρώτη αναδημοσίευση..να πάνε όλα καλά με το κοριτσάκι να λέμε και ο συντονισμός της ομάδας λειτουργεί..μην ανησυχείτε!!εσύ Νικόλα μου όλα καλά??θα ξαναέρθω κάποια στιγμή απο εδώ..τα λέμε σύντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου είχα ειδοποιηθεί απ΄ το Θανάση και το πρωί έφυγα βιαστικά και ξέχασα να σας ειδοποιήσω.Χίλια συγνώμη πάντως... δεν σκέφθηκα να ενημερώσω τουλάχιστον τον Θανάση.Και να σκεφτείς πως έχω περάσει τα e-mail σας και με μια ειδοποίηση γίνονταν.Το ξέχασα γλυκιά μου ειλικρινά κι αυτό μέσα στην αναμπουμπούλα της στιγμής!Επόμενη φορά τέτοια δε θα υπάρξει... το υπόσχομαι!Σήμερα θα λείψω όλη μέρα(θα πάω Αθήνα και θα επιστρέψω το βράδυ) και γι΄ αυτό απαντώ τόσο πρωί στα σχόλιά σας.Χθες και σήμερα είμαι στο τρέξιμο.Κατά τ΄ άλλα όλα καλά!Να 'σαι καλά Καίτη μου!

      Διαγραφή
  7. Νίκο μου , πόση πίκρα νοιώθω που και σήμερα βλέπω αυτό το μικρό αγγελούδι να υποφέρει! Να μιλήσω για την αναλγησία του κράτους , μάταια!
    Θα πράξω τα δέοντα, έστω και αν είσαι αγγελιοφόρος θλιβερών ειδήσεων , σ΄ευχαριστώ πολύ!Πρέπει να ανοίγουμε διάπλατα την ψυχή μας
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου nikol πόσο όμορφα τα είπες!Κι όλοι μας πρέπει να πράξουμε τα δέοντα γι΄ αυτήν την ψυχούλα.Από κάποιον άνθρωπο μπορεί να σωθεί η μικρή... απ΄ το κράτος ας μην περιμένουμε!
      Καλημέρα και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  8. Μόλις έκανε αναδημοσίευση και η Λία απο το''22 Footsteps''..ότι μπορούμε να κάνουμε απόψε..διαφορετικά απο αύριο..να πάνε όλα καλά για το μικρό αγγελουδάκι..καλή σου νύχτα Νικόλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το διάβασα την επισκέφθηκα να τη γνωρίσω και να την καλωσορίσω Καίτη μου!Δε βρήκα πουθενά το e-mail της για να το περάσω και να την ενημερώνουμε χωρίς χρονοτριβή.Τα έχω περάσει όλων όσων συμμετέχουν στις επαφές κι όταν χρειαστεί σας το στέλνω απευθείας.Καλύτερα να το κάνουμε όλοι αυτό, μήπως κάποιος από μας λείπει ή έχει κάποιο κώλυμα εκείνη τη στιγμή.Έχουμε μαζευτεί ήδη αρκετοί και θ΄ ακολουθήσουν κι άλλοι.Για δες το κι εσύ καλή μου!Είναι και θέμα καλύτερου συντονισμού.Νομίζω πως θα πάνε όλα καλά για τον μικρό μας άγγελο!Φεύγω για Αθήνα τώρα Καίτη μου και θα τα πούμε αύριο πάλι.Να ΄σαι καλά χαρά μου και πάλι χίλια συγνώμη!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Νίκο καλημέρα!!Θα ήθελα να μου περάσεις και μένα τη λίστα ώστε και να μπορώ να ενημερώνω άμεσα,Το μεριδιο ευθύνης είναι το μεγαλύτερο σε μένα γιατί δεν ήξερα ακριβώς ποιους να ειδοποιήσω.Μόνο εσένα και την Καίτη ήξερα.Θα μπορουσα και την Κική αλλά το ξέχασα δυστυχώς.
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
    3. Θανάση μου καλημέρα!
      Σου έστειλα e-mail με των φίλων που συμμετέχουν, αλλά κι άλλων που δεν τα έχω, αλλά σε παραπέμπω στα link τους.Σε όποιον πέσει στην αντίληψη ενημερώνει(κι ας ενημερωθούν οι παραλήπτες δυο φορές).
      Είσαι πολύ ευγενικός κι ευχαριστώ για τα λόγια σου, αλλά επιμένω πως δεν ενήργησα σωστά!Κάπου θόλωσα..!
      Χαρούμενη εβδομάδα φίλε μου και να περνάς πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Νικόλα μου..δεν έκανες κάτι κακό ματάκια μου..αντ'ιθετα είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος..μην ανησυχείς..στο λέει κι ο Θανάσης..όλοι μαζί μπορούμε και αυτό έχει σημασία..πας Αθήνα?εντάξει..να προσέχεις τον εαυτό σου και τα λέμε όταν γυρίσεις φιλάκια αγαπημένε μου φίλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Καίτη μου!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, αλλά νιώθω πως δεν τα έκανα καλά!Ανεξάρτητα πάντως απ΄ αυτό νιώθω ακόμα πως είστε πολύ καλοί!Ο Θεός να σας έχει καλά!Στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλή σας ημέρα κ. Νίκο!

    μόλις διάβασα το σχόλιο σας στο ιστολόγιο! ...Δεν έκανα κάτι.
    Ακόμη, να πω πως θα ήθελα, αν φυσικά δεν υπάρχει κάποιο θέμα, να με ενημερώνει όποτε μπορεί η κ. Καίτη! Έχει το e-mail μου και μπορεί να μου στείλει όποτε το θεωρεί απαραίτητο!

    Καλό υπόλοιπο ημέρας σας εύχομαι!

    Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κανένα θέμα καλή μου Λία!Εφόσον το 'χει η Καιτούλα εντάξει... το ίδιο είναι.Αρκεί που υπάρχει σε κάποιον για ενημέρωση!Κι αφού έχετε συνεννοηθεί ακόμα καλύτερα.
      Να ΄σαι καλά φίλη μου... κι ας αφήσουμε τα κύριε, γιατί εδώ σ΄ αυτήν τη σφαίρα όλοι είμαστε ίσοι... μεταξύ φίλων!Χαίρομαι που σε γνώρισα και θα τα λέμε... πολύ περισσότερο που συμμετέχεις ολόψυχα σ΄ αυτήν την ανθρώπινη βοήθεια(ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί!)!
      Με την εκτίμησή μου σου στέλνω επί πλέον και την αγάπη μου!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...