ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

09 Απριλίου 2013

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ..!


Σήμερα οι "Αντίθετοι κόσμοι!" περιέχουν μουσικούλα.Δεν σκέφτομαι ν΄ ανοίξω κι άλλη ξεχωριστή ενότητα και γι΄ αυτό ορισμένες δημοσιεύσεις του ιστολογίου θα περιέχουν και μουσικά θέματα, τα οποία όμως θα ΄χω επεξεργαστεί κι επιμεληθεί ο ίδιος, έτσι όπως θα μ΄ εκφράζει το κάθε μουσικό κομμάτι.Μπορεί να ΄ναι οποιασδήποτε κατηγορίας ελληνικό ή ξένο, αλλά οπωσδήποτε απ΄ αυτά που μ΄ εκφράζουν και μ΄ αρέσουν.
Έτσι λοιπόν το σημερινό τραγούδι είναι απ΄ το δίσκο του Λάκη Παπαδόπουλου "Σκουπίδι του Σαββατοκύριακου" που κυκλοφόρησε το 1993.Οι στίχοι είναι απ΄ το βιβλίο του Λέο Μπουσκάλια "Να ζεις, ν΄ αγαπάς και να μαθαίνεις" κι ανήκουν σε μια ανώνυμη θαυμάστρια του συγγραφέα.Η απόδοση-μετάφραση-μεταφορά των στίχων ανήκει στη Μαρίνα Λιώμη.Στην επιμέλεια του βίντεο έχει βάλει το χεράκι της κι η σύζυγός μου, την οποία κι ευχαριστώ πολύ!

12 σχόλια:

  1. Kαλή αρχή λοιπόν στα μουσικά θέματα :) Κάποτε έβαζα κι εγώ , μετά παραίτησα όμως ..Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πως θέλει χρόνο για κάτι τέτοιο, αλλά αξίζει η προσπάθεια... κάτι που μας αρέσει ν΄ ακούμε, καλό είναι και να το βλέπουμε.Δίνει στο τραγούδι περισσότερο συναίσθημα.
      Να ΄σαι πάντα καλά ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου!:-)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νικόλα...

    το τραγούδι ουτε καν το θυμωμουν παρόλο που το είχα ακούσει....
    Έρχεται λοιπόν να μου θυμίσει πως σήμερα είναι η μέρα που πρέπει να λέμε και να κάνουμε όσα θέλουμε για τους ανθρωπους μας που το αξίζουν....

    Πολύ όμορφο βίντεο ....

    Να έχετε μια όμορφη μέρα ... τα φιλιά μου και στους δυό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μέρα που περνάει δεν ξαναγυρίζει πίσω.Γι΄ αυτό πρέπει να ξέρουμε πως να την κερδίσουμε... για να προλάβουμε τους ανθρώπους μας.
      Σ΄ ευχαριστούμε κι ανταποδίδουμε!:-)

      Διαγραφή
  3. Λατρεμένος Μπουσκάλια! το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το έχω απλά διαβάσει (όπως και όλα του Μπουσκάλια), το έχω .. αποστηθίσει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, μιλάει κατευθείαν στην ψυχή!Ό,τι και να πεις γι΄ αυτό το βιβλίο θα ΄ναι λίγο.Να ΄σαι πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
  4. Νικο μου,με προλαβες...
    χαλαλι σου..
    Ο'τι περιθωριακο(σκουπιδι)
    συναμα "υποστατικο" ...
    ανηκει στην αντιληψη μου.
    Θα το απολαμβανω απο εσενα.

    Φιλια και καλομεσημερι απο καρδιας
    (οσο ακομα χτυπαει μη σκουπιδιαρικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι για να προλαμβάνω.Κι αν νομίζεις πως έκανα κάτι τέτοιο, ας το κάνουμε τότε παρέα.Ποτέ δεν είναι αργά συνηθίζουμε να λέμε agriomeli μου, αλλά τελικά μήπως είναι μερικές φορές;Δεν το λέω μόνος μου... στο τραγούδι τ΄ άκουσα.
      Στο "υποστατικό" μου δεν έχω βάλει ταμπέλες ακόμα κι όλα μπορούν να χωρέσουν.Προς το παρόν περιθωριοποιούμαι μόνο στο μυαλό και την καρδιά μου... έτσι τουλάχιστον μου λένε!Πρέπει να το ψάξω κι αυτό.
      Γλυκό και ήμερο απόγευμα να ΄χει η συνταγή σου!:-)

      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια φίλε Νίκο το κομμάτι του Λάκη μου θύμισε λίγο Θοδωρή και Δήμητρα του σ αγαπώ μ αγαπάς.
      Περιμένω να δω την επιλογή σου σε ξένο τραγούδι.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    3. Πες το κι έτσι... αλλά πάντως ήταν ένα τραγούδι ανθρώπινο κι ευαίσθητο.Είχε μέσα το συναίσθημα της συγκίνησης.
      Θα ετοιμάσω και ξένα βιντεοτράγουδα απ΄ αυτά που μ΄ αρέσουν.Σε γενικές γραμμές είμαι της παλιάς σχολής... μ΄ αυτή που ΄χω μεγαλώσει.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Τι θες να πείς θα μας βάλεις κανένα last night a dj save my life με καμία ντισκομπάλα σε περιστροφή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ΄ όλα θα ΄χει το μουσικό ρεπερτόριο.Οι μουσικοί μου ορίζοντες κάποτε ήταν περιορισμένοι, τώρα ακούω ότι ακούγεται καλά στο αυτί μου!Κι όπως και να το κάνουμε η περασμένη γενιά ήταν πιο μελωδική απ΄ τη σημερινή.Για να μην αναφέρω και συγκροτήματα και το χαμό που γίνονταν τότε.Δυστυχώς τα τραγούδια τα σημερινά πάσχουν έμπνευσης κι είναι-στην πλειοψηφία τους-διασκευές των παλαιότερων.Αυτό κάτι λέει..!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...