ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

13 Απριλίου 2013

ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ!


"-Γεια σου Γιάννη!
 -Πάω για ψάρεμα.
 -Α καλάαα!Βρε συ τούτος είναι τελείως κουφός..!"

Να ΄μαι κι εγώ παιδάκια μου!Μπορεί να καθυστέρησα λιγάκι τη θεματολογία μου αυτήν τη φορά, αλλά είμαι όμως Κέρβερος στο ραντεβού μου.Δε σας κρύβω κιόλας πως μου λείψατε πολύ!Εν τω μεταξύ έχω μάθει κι ένα σωρό τερτίπια του υπολογιστή και μπορώ να πω πως ξεχνιέμαι και λίγο μαζί του.Είναι καλή παρέα ο "άτιμος" κι ελπίζω να μη μου εξελιχθεί σε κακή συνήθεια.Αλλά ευτυχώς που ΄χω το Σοφάκι δίπλα μου με την παντόφλα στο χέρι και μου την πετάει καμιά φορά όταν παρασύρομαι.αχαχα!
Σήμερα ξεκίνησα στην αρχή με μια στιχομυθία που μου πέρασε(και δεν κόλλησε) στο μυαλό.Δηλαδή δε μου ΄ρθε έτσι ακριβώς, αλλά την είχα ζήσει όταν ήμουν μικρός σε σκετσάκι του δημοτικού που μ΄ έκανε να χαμογελάσω κι από τότε να τη θυμάμαι.Κι όμως μου ΄μεινε από τότε η ίδια απορία.Αυτήν που συναντώ ακόμα και σήμερα ανάμεσά μας.Ο Γιάννης λοιπόν ήταν κουφός ή έκανε τον κουφό;Κι αν ήταν κουφός ή βαρύκοος μπορώ να το καταλάβω(θα ΄χε κάποιο πρόβλημα ο άνθρωπος), αλλά αν έκανε όμως τον κουφό, ποιος ο λόγος;Η λογική εξήγηση θα ΄ταν, μάλλον ν΄ αποφύγει κάτι!Δεν ξέρω πόσοι από μας φερόμαστε σαν το Γιάννη(και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου), χωρίς να ξέρω τελικά αν αυτός είχε όντως πρόβλημα ακοής, αλλά στην προκειμένη περίπτωση πολλές φορές ενεργούμε σαν αυτόν για ν΄ αποφύγουμε άλλα.Ποια είναι αυτά;Δε μπορώ να σας πω τι μας ενοχλεί, γιατί ο καθένας μας κοιτάζει την καμπούρα του.Αυτά βέβαια μεγάλα παιδιά είστε και θα τα ξέρετε ή θα τα υποψιάζεστε… θα σας έχουν τύχει άλλωστε πολλές φορές.
Τώρα εάν ρωτήσετε εμένα προσωπικά, όποτε απέφευγα πάντως να μην ακούσω, αυτό μου ξαναγύριζε "μοιραία" πια σαν μπούμεραγκ σε βάρος μου.Κατ΄ αρχήν ήταν μια προσωρινή λύση που έβρισκα μπροστά μου αργότερα και μάλιστα σε πιο μεγάλη έκταση κι ένταση.Έτσι αποφάσισα από ένα σημείο και μετά, να μην ξανακάνω το βαρύκοο και να ρίχνομαι στη μάχη.Δε μου πήγαινε βρε παιδιά το θεατρινίστικο(αν και μ΄ άρεσε πολύ να γίνω θεατρίνος), όμως ποτέ δεν ήμουν καλός στην παράσταση.Με λίγα λόγια να  θέλω να ΄χω καθαρή τη συνείδησή μου κι ας κάνω τη μεγαλύτερη "πατάτα".Κι όπως είναι φυσικό κάπου εκεί πάντα έχανα το σενάριο.
Άσε που αν αποφεύγεις κάτι ή κάποιον συνέχεια(και πόσο ν΄ αποφεύγεις άλλωστε;), όλοι θα σε νομίζουν δειλό και μικροπρεπή.Λίγο το ΄χεις κι αυτό;Φτου, φτου ξελευτερία από μένα...!Τι να κάνουμε όμως, όλα είναι μέσα στο παιχνίδι και δε μπορούμε συνέχεια να είμαστε πάντα εμείς οι ξύπνιοι κι οι νικητές.Το θέμα όμως είναι να στροφάρει το μυαλό σου και να λες ελεύθερα αυτό που θες(χωρίς φυσικά να προσβάλεις) κι ας είναι ακόμα και το μεγαλύτερο λάθος.Κι όσο προσέχεις το γιατί και το πως να το πεις κι αναμασάς τα ίδια και τα ίδια στο τέλος καταντάς κουραστικός κι είναι βέβαιο πως θα υποπέσεις σε λάθος.
Έτσι λοιπόν φίλες και φίλοι μου, να λέτε πάντα αυτό που σκέφτεστε χωρίς τις υπεκφυγές του Γιάννη.Κανένας δεν παίρνει κεφάλια και προ παντός δεν πληρώνεις φόρο.Πες τη γνώμη σου και βγάλτο από μέσα σου ακόμη και σαν απωθημένο.Δεν είναι κακό να κάνεις λάθος.Έχω κάνει τόσα λάθη στη ζωή μου που μπορεί μυαλό να μην έβαλα, αλλά τουλάχιστον απέκτησα εμπειρία.Σε λίγο θα πάρω και δίπλωμα.αχαχα!
Τώρα φίλε/η μου θα με ρωτήσεις(και με το δίκιο σου φυσικά) τι μου ΄ρθε κι έθιξα αυτό το θέμα.Να, τώρα στις μέρες μας και με τις συναναστροφές μου, έχω διαπιστώσει πως οι βαρύκοοι έχουν αυξηθεί επικίνδυνα(σαν τα φέσια) και τ΄ αναπηρικά επιδόματα(και ξέρεις πια εννοώ) που βγαίνανε παλιά με το σωρό και με το φτυάρι, έχουν μειωθεί δραστικά, αφού πλέον περνούν από χίλια κόσκινα.Άρα δεν είναι κι αυτός ένας καλός λόγος να κόψουμε αυτήν την κακιά συνήθεια που δε μας σώζει πλέον, αλλά και που δε μας ωφελεί πουθενά;Τα σέβη μου!

11 σχόλια:

  1. Αυτή η επιλεκτική ακοή , έχει καταντήσει πια μόνιμο κουσουράκι μας.Και αυτός είναι ο λόγος που το αποφεύγω, ακόμη και σαν θεατής του φαινομένου!
    Κάτι αξιοσημείωτο επίσης, με τους ανθρώπους ( που σχετίζεται με το φαινόμενο) είναι το γεγονός ότι δεν φτάνει που ΔΕΝ "ακούνε" ούτε την σκέψη τους...με τα αυξημένα ντεσιμπέλ καταφέρνουν (προσπαθώντας να ακούσουν εαυτώ, μάλλον) πρώτα να σε ταράζουν, με φυσικό επακόλουθο να χάνεις τον ειρμό , την ηρεμία σου και τέλος να αποπροσανατολίζεσαι από ότι θέλεις ή μάλλον προσπαθούσες να εκφράσεις.Αλλά θα μου πεις στου κουφού τη πόρτα πάρ' τη πόρτα και φύγε!
    Ας είναι, όμως έτσι είμαστε εμείς οι άνθρωποι...
    Καλό σας ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες!Έχει παραγίνει αυτό το "σφυρίζω αδιάφορα" και κινδυνεύουμε να το εντάξουμε στην κοινωνία σαν κάτι απόλυτα φυσιολογικό.Άλλα ρωτάς, άλλα σου λένε και δε βγάζεις άκρη με τίποτα.Κι όλα αυτά για ν΄ αποφύγουν τη συζήτηση.Στο τέλος βέβαια σου σπάνε τα νεύρα, αλλά αυτό το ΄χω ξεπεράσει πια μ΄ ένα "άντε γεια..!"(για να μην πω τίποτα χειρότερο!αχαχα!)
      Την καλημέρα μου!:-)

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα και καλή Κυριακή..Ετσι όπως κατάντησε ο κόσμος και οι άνθρωποι μόνο με επιλεκτική ακοή θα καταφέρουμε να επιβιώσουμε :) Μολις είδα στο πλάι για το άλλο σας ιστολόγιο, δεν το ήξερα ότι έχετε κι άλλο..Πάω να το επισκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ να επιβιώσουμε με επιλεκτική ακοή;Μήπως όμως επιβιώσουν ορισμένοι επιλεκτικά;Και ποιοι θα ΄ναι αυτοί;Πω.πω πολλά ερωτήματα έβαλα!
      Σ΄ ευχαριστώ και χαίρομαι για τις επισκέψεις σου, αλλά με τον πληθυντικό έχω πρόβλημα.Εκτός του ότι με κάνει να φαίνομαι μεγάλος και σεβάσμιος(τρομάρα μου!), κρατάει τη φιλία μας σε μεγάλη απόσταση.Εκτός κι αν επιμένεις να μιλάμε κι οι δυο στον πληθυντικό!Σεβαστή κι αυτή η άποψη.
      Καλό σου μεσημέρι και σ΄ όλην την Κύπρο μας... να ΄σαι πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
    2. Δε το κανω με κακο σκοπο..απο ευγενεια..ετσι εμαθα στη ζωη μου.. οκ τερμα ο πληθυντικος :)

      Διαγραφή
    3. Το ξέρω καλό μου και το είδα πως είσαι ευγενικό, αλλά θέλω να σε βγάλω απ΄ αυτούς τους ανούσιους τύπους στη μεταξύ μας συνομιλία.Κι η ευγένεια χρειάζεται, αλλά σ΄ ελάχιστες περιπτώσεις!Ας μην το κάνουμε κι αυτοσκοπό, λες κι αυτή φταίει για την κατάντια μας.
      Δεν ξέρεις όμως πόσο μ΄ έσωσες, που δε διάλεξες τον πληθυντικό..!αχαχα!:-)

      Διαγραφή
  3. Μπορώ να πω πως πάντα με ενοχλούσε όταν κάποιος έκανε πως δεν με άκουγε....και πως ποτέ δεν κατάφερα να το ανταποδώσω....δυστυχώς ή ευτυχώς είναι στη φύση μου να προσέχω πάντα τι λένε οι γύρω μου!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε πάντως, μερικές φορές χρειάζεται κι αυτή η τακτική, γιατί σε προφυλάσσει από κάτι τύπους "δήθεν", ηλίθιους, ξερόλες και διαφόρων νοητικών διαμετρημάτων.Ξέρεις πόσες φορές σώθηκα έτσι;
      Τώρα για τις κανονικές περιπτώσεις, εκεί πια υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης και τα ηρεμιστικά έχουν τον πρώτο λόγο!αχαχα!
      Καλό σου μεσημέρι και να περνάς πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
  4. Σε καποιο σημειο του ντομινο που πεφτει
    (αρχη νομιζω )
    διακρινω : φοβο=εγω=μη ταπεινοτητα=γεια σου γιαννη!

    Γεια σου,Νικο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες!Όλα απ΄ το φόβο και την ανασφάλεια.Στο τέλος θα πρόσθετα και το μπούμεραγκ!
      Να ΄σαι καλά agriomeli!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...