ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

31 Μαρτίου 2013

ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ;


Αύριο να μην ξεχνιόμαστε είναι μια ξεχωριστή μέρα.Εθνική επέτειος θα την έλεγα του ψεύδους, της αισχύνης και της υποκρισίας.Αυτήν τη γιορτή κατά περίεργο τρόπο την έχω σαν συνώνυμη όλων των ΜΜΕ.Όλων ανεξαιρέτως(έντυπου-τηλεοπτικού-ηλεκτρονικού τύπου) γιατί τα θεωρώ πολύ "αντικειμενικά" μέχρι του σημείου να προπαγανδίζουν προς "όφελος" της αλήθειας.
Τέλος πάντων αυτά είναι ότι 'ναι και λίγο-πολύ το ξέρουμε όλοι κι ας μην το παραδέχονται οι πιο πολλοί.Φαίνεται άλλωστε κι απ' τους ποιους ψηφίζουν κάθε φορά όταν τα παπαγαλάκια τους τρομοκρατούν για ενδεχόμενη και ψεύτικη χρεωκοπία, που συνοδεύονται οι απόψεις τους μ' έξοδο απ' το ευρώ.Στη συνέχεια αυτά τ' ασήμαντα και φοβισμένα ανθρωπάκια για να μη χάσουν τα λεφτουδάκια τους, καταπίνουν το χόρτο αμάσητο.Αλλά κι αυτοί τέλος πάντων είναι ότι 'ναι για τον εαυτό τους.
Αυτό όμως που με προβληματίζει και δε χωνεύω με τίποτα στο χώρο των ιστολογίων μας, είναι ότι έχω διαπιστώσει πως υπάρχουν κάθε καρυδιάς διαχειριστές που με τον άλφα ή βήτα τρόπο θέλουν την αυτοπροβολή.Κι εκεί χάνουν το παιχνίδι μετρώντας από πόσους αναγνώστες-μέλη παρακολουθούνται.Είμαι νέος σ' αυτόν το χώρο και λίγο θέλω ακόμα να καταλήξω σε κάποιες σκέψεις που 'χω διαμορφώσει γενικά για τα ιστολόγια και κατά τη γνώμη μου τα 'χω κατατάξει σε συγκεκριμένες κατηγορίες.Θ' αναρωτηθείτε-και με το δίκιο σας βέβαια-το δικό μου τι αντιπροσωπεύει και γιατί το κρατάω.Δεν έχω κανένα πρόβλημα εάν με διαβάζουν ή όχι και κανένα μα κανένα απολύτως(και το τονίζω αυτό) εάν με κάνουν μέλη ή αναγνώστη τους.Αυτά που βάζω στη λίστα μου τα παρακολουθώ, δεν επεμβαίνω γενικά σε σχολιασμούς κι αν κάποιο κείμενό τους μου προκαλέσει το ενδιαφέρον θετικά ή αρνητικά θα επέμβω(έστω κι ετεροχρονισμένα).
Πάλι θα μου πείτε βέβαια-και με το δίκιο σας ξανά-γιατί μ' απασχολεί αυτό το θέμα κι ασχολούμαι τόσο.Επειδή και σ' αυτές τις λυκοσυμμαχίες ή λυκοφιλίες(όπως θέλετε τις λέτε) που υπάρχουν σε ιστολόγια, διακρίνω πολύ υποκρισία και ψώνισμα και δε μπορώ να μην τα εκθέσω λόγω της αυριανής "σημαντικής" ημέρας.Αηδιάζω τόσο πολύ που καμιά φορά μου 'ρχεται και να ξεράσω.Εντάξει βρε παιδιά, είπαμε να 'μαστε κόσμιοι, αλλά ας κρατηθούμε τουλάχιστον υγιείς.
Αυτά ως επί το πλείστον και με λίγα λόγια.Επιφυλάσσομαι όμως γι' αυτόν το χώρο κι όσα μαθαίνω και γνωρίζω περισσότερα θα επανέρχομαι.Κι αν δε με διαβάζουν επαναλαμβάνω δε μ' ενδιαφέρει καθόλου.Αυτό που 'χω να βγάλω από μέσα μου θα το βγάλω κι ας μην το διαβάσει κανένας.Πάντα όμως με σεβασμό και χωρίς βρισίδι.Αυτό βέβαια λέω και στα δικά μου σχολιανά.Μπείτε μέσα και κάντε το άνω-κάτω με τις σκέψεις και τις απόψεις σας, αλλά με κόσμιο τρόπο βρε παιδιά.
Γι' αυτό άλλωστε άνοιξα αυτό το ιστολόγιο.Να βγάζω και να λέω αυτό που νιώθω, χωρίς περικοπές και να χαϊδεύω αυτιά, κόντρα σ' όλους κι όλες τις απόψεις και τις κατεστημένες νοοτροπίες... κι απ' όσα βλέπω και διαβάζω οι κόσμοι μας θα 'ναι αντίθετοι, γιατί τέτοιες απόψεις υπάρχουν πάρα πολλές.Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά με την αυριανή μέρα και την πρωταπριλιά.Αυτό βρείτε το εσείς, γιατί πολλά θέματα άνοιξα παραμονές της εθνικής επετείου μας κι αν κάτσουμε μπροστά στον καθρέπτη και κοιταχτούμε όλοι μας προσεχτικά κι αντικειμενικά, μπορεί να φανεί σιγά-σιγά το περίγραμμα του προσώπου μας.Το νου μας αύριο(αλλά και πάντα)... μη μας κοροϊδέψουν!

Υ.Γ.:Το παραπάνω κείμενο-αναφορά είναι προσωπική διαπίστωση γενικά και δεν έχει σκοπό να θίξει κάποιο συγκεκριμένο ιστολόγιο.Η άποψή μου είναι ακόμα σταθερή, ακλόνητη και πηγάζει απ' το γεγονός  πως όλα τα ιστολόγια είναι το ίδιο αξιόλογα.Σας ευχαριστώ και να 'στε πάντα καλά!
Καλό σας μήνα... και Χρόνια μας πολλά βρε!:-)

8 σχόλια:

  1. Τα ιστολόγια είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας. Εμένα με εξιτάρει και λίγο το γεγονός που όσο και να θέλουν κάποιοι να κρυφτούν στο τέλος βγαίνει ο πραγματικός τους εαυτός. Αν και δεν έχω έρθει ποτέ σε αντιπαράθεση και ξεκατίνιασμο που βλέπω σε άλλα ιστολόγια. Μάλλον γενικώς βαριέμαι να ασχολούμαι με τέτοια, ενώ για άλλους είναι ευχαρίστησή τους να ανακατεύουν.
    Αυτά.
    Θα δεις πολλά ακόμα, αλλά καλό θα είναι να κρατήσεις μόνο τα καλά. Που είναι εξίσου πολλά.

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που βλέπω πάντως Μαρία είναι πως επειδή γενικά είμαι αντιδραστικός, δεν αντέχω να διαβάζω ισοπεδωτικές γνώμες, σαν ν΄ ακούω τους δημοσιογράφους-ένα πράγμα-των χουντοκάναλων.Και καλά αυτοί το πράγμα θέλουν να το πάνε προς τους τροϊκανούς και το ξέρει όλος ο ντουνιάς, οι άλλοι-ο απλός κοσμάκης-γιατί πέφτει στην παγίδα και τρώει το χόρτο;
      Έχω δει και διαβάσει πολλά μέχρι τώρα και λέω και που ΄σαι ακόμα.Όρεξη να ΄χω και δε θα χορτάσω φαίνεται ποτέ!αχαχα!
      Να περνάς πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
  2. Κι αν αμφισβητησεις τα λογια "μου"...
    κοιταξε τα ματια "μου"!

    Καλησπερολουλουδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ΄ όλα έχει ο μπαξές κι άντε να καταλάβω ποια μοσχοβολάνε!
      Καλό κι ευωδιαστό απόγευμα!:-)

      Διαγραφή
  3. Θα με βρεις σύμφωνη σε όλα... ειδικά στο ότι ανοίγουμε μια σελίδα για να λέμε όλα όσα μας ενοχλούν... αν δεν αρέσουν στους άλλους δεν πειράζει... ας ειναι η σελίδα μας η ψυχοθεραπεία μας!
    Ας είναι τουλάχιστον αληθινή, ας είναι εμείς!

    Τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα γεια σου, βρε!Όπως το ΄πες ψυχοθεραπεία χωρίς έλεος!αχαχα!
      Τελικά δεν είναι κι άσχημο.Σαν να ΄χω-ένα πράγμα-τον εξομολογητή απέναντι.Να δεις που σε λίγο θα περπατάμε και θα παραμιλάμε!Κι αυτή η ασθένεια δε θα ΄ναι των τροϊκανών.αχαχα!
      Να ΄σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!:-)

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά σε βρίσκω Νίκο... Υγιείς σκέψεις διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είμαι γερός ή άρρωστος στις σκέψεις μου, αλλά μ΄ αυτά που διαπιστώνω έχω κι άλλα να σούρω.Σιγά-σιγά... μαζεύω τώρα!
      Καλωσόρισες απ΄ τα μέρη μου!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...