ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

12 Μαρτίου 2013

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ!


Να που μπήκα-για τα καλά-πάλι στο χορό των παιχνιδιών και των ερωτήσεων!Η καλή μου φίλη Μαρία Νι απ' το υπέροχο μουσικό και φιλικό ιστολόγιο "τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια..." με προσκάλεσε να παίξω το παιχνίδι των ερωτήσεων και πρέπει ν' απαντήσω σε τέσσερις ερωτήσεις!Την ευχαριστώ πάρα πολύ που με τίμησε και χαίρομαι πιο πολύ που με σκέφτηκε!Πολύ λίγες αυτές οι ερωτήσεις αυτήν τη φορά, αλλά συγκεκριμένες!
Οπότε λοιπόν αρχίζω και χωρίς να πολυλογώ:

1.-Γιατί δημιούργησα το blog μου;
Όταν πρωτοξεκίνησα το ιστολόγιο αυτό, είχα γράψει:"Αντιθέσεις βέβαια υπάρχουν παντού!Γι' αυτό κι οι κόσμοι μας θα 'ναι αντίθετοι.Καμιά φορά όταν ξεκινάς αντίθετα γνωρίζεσαι και πιο καλά."Δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, γιατί άλλωστε υπάρχουν αρκετά αξιόλογα ιστολόγια που 'χουν υπερκαλύψει όλη τη θεματολογία, αλλά το δημιούργησα όμως με πολύ μεράκι για να 'χουμε όλοι λόγο στις αντιθέσεις που μας περιβάλλει αυτός ο κόσμος!Εδώ πέρα μπορούμε να βγάζουμε τα πάντα... όλα τα εσώψυχα, τις απορίες, τους προβληματισμούς, τα κουτσομπολιά, ακόμα και τα κόμπλεξ!

2.-Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως;
Αυτά που βρίσκονται κοντά μου, είναι τ' αγαπημένα μου και μ' αρέσει να διαβάζω κάθε φορά που κάνουν δημοσίευση.Θέλω όμως να γνωρίσω κι άλλα.Δεν είμαι βιαστικός και γι' αυτό περιμένω υπομονετικά!Σε μερικά δε συμμετέχω στα σχόλιά τους και τα 'χω για ενημέρωση, ενώ σ' άλλα και πιο οικεία συμμετέχω στους σχολιασμούς!

3.-Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα;
Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο.Το επίκεντρο είναι ο άνθρωπος.Κι όποια θέματα έχουν να κάνουν με τους ανθρώπους και τα συναισθήματα όλα είναι αγαπημένα!

4.-Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog;
Πολλές και διάφορες.Σαν λαός έχουμε υπέροχο λεξιλόγιο!Δεν έχω πολύ καιρό σ' αυτόν το χώρο, για να πω τι χρησιμοποιώ πιο πολύ, αλλά οι λέξεις "αγάπη" κι "ελευθερία" θα 'χουν ιδιαίτερες και ξεχωριστές θέσεις!

Τελείωσα κι αυτό το τεστ!Τώρα τι κερδίζω;αχαχα!Αυτήν τη φορά δεν έχουμε βραβείο, οπότε τι να παραδώσω!Είναι όμως ένα παιχνίδι και κανονικά πρέπει να προσκαλέσω με τη σειρά μου άλλα ιστολόγια... αλλά ποια;Τέλος πάντων, προς το παρόν μαθαίνω.Στο χώρο αυτόν υπάρχουν παιχνίδια και χαρίζονται βραβεία κι όταν γνωριστώ, τότε θα τα προσκαλέσω και θα τα τιμήσω!Καλό σας βράδυ!

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ξεπέρασα τον εαυτό μου!αχαχα!
      Ποιο δύσκολες άλλη φορά, για να ΄χει νόημα και το εξομολογητήριο!χαχα!
      Καλό σου μεσημέρι Μαρία και να ΄σαι πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...