ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

18 Φεβρουαρίου 2013

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ..!


Κι όμως υπάρχουν κάτι μέρες που κολλάει το μυαλό μου και δεν ξέρει με τι να καταπιαστεί και να ξεκολλήσει.Το γυρίζω από δω, το γυρίζω από κει, αυτό πουθενά... είναι στην κοσμάρα του.Και να το στύψεις, πάλι δεν πρόκειται να βγάλεις χυμό, παρά μόνο τα κουκούτσια του μυαλού μου!Σ' αυτήν την περίπτωση ένα είναι το γιατροσόφι.Η απόλυτη σιωπή γιατί ότι κι αν πεις θα 'σαι μονίμως εκτός θέματος.Οπότε αναγκάζομαι να γυρίσω σελίδα.
Ανάβω ένα τσιγάρο(τι λέω, αφού δεν καπνίζω), βγαίνω έξω και περπατώ για να δω παραστάσεις μήπως και μου 'ρθει καμιά ιδέα.Να δω ανθρώπους ή κάτι τέλος πάντων περίεργο που θα μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση.Έστω ένα καυγαδάκι ή μια απλή γκρίνια.Παίρνω αμέσως τη βοήθεια του κοινού!Ζητάω βοήθεια απ' τον απλό κόσμο χωρίς να το ξέρει!Ξέρω πως θα δυσκολευτώ, αλλά που θα πάει όμως κάτι θα βρω.Έστω και για τον κακό μου τον καιρό, που 'χουμε τόσες μέρες να δούμε ήλιο!Αλλά και τίποτα περίεργο να μη βρω για να γράψω, τουλάχιστον θα 'χω ευχαριστηθεί τη βόλτα που θα κάνω!
Τελικά και μια απλή βόλτα χωρίς έμπνευση, μπορεί να γίνει ευεργετική!Γιατί εκτός από ιατρικής απόψεως το περπάτημα μου άνοιξε τελικά την όρεξη και γι' αυτό σας προσκαλώ να γευματίσουμε!Κι επειδή ξέρω πως είναι αδύνατον να 'ρθετε, πάω λοιπόν μόνος να ξεδιπλώσω την πείνα μου σε κάποιο τραπέζι... κι άντε καλή μου όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...